2007年3月28日 星期三

*Forever Love - Gary Barlow...*







Forever Love -- 演唱版






Forever Love -- 演奏版



*Forever Love / 永恆的愛*

作詞:Gary Barlow   作曲:Gary Barlow

Love it has so many beautiful faces
愛,充滿許多美麗的臉龐

Sharing lives and sharing days
分享你我生活的點點滴滴

My love it had so many empty spaces
我的愛有偌大的空間

Im sharing a memory now
分享著屬於愛的回憶

I hope thats how it stays
多希望時光就此停駐

Now Im deep inside love and still breathing
此刻我深陷愛河確保有自我

She is holding my heart in her hand
她呵護著我的真心真意

Im the closest Ive been to believing
我從未如此地堅信

This could be love forever
他就是我永恆的愛

All throughout my life the reasons Ive demanded
存在我生命中的所有理由

But how can I reason with the reason Im a man
但我怎能冷靜的思考這一切,我只是個凡人啊

In a minute Im needing to hold her
想要時時刻刻擁她入懷

In an hour Im cold, cold as stone
有時我卻感覺冰冷如石

When she leaves it gets harder and harder to face life alone
當他離開我身旁,獨處的時刻卻是如此難熬

Now my dreams are filled with times when were together
如今我們共處的甜蜜填滿了我的愛

Guess what I need from her is forever love
而我對她的渴望只是永恆的愛 



我心目中經典的情歌...好好聽*




相關資訊
歌詞中文翻譯來源 - 奇摩知識+連結 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/?qid=1007022105736





















沒有留言:

張貼留言